چند پند با ارزش از باهوش ترین انسان تاریخ که دیوانه شد
نوشته شده توسط : nahal

چند پند با ارزش از باهوش ترین انسان تاریخ که دیوانه شد :

** آواز خواندن، نتیجه ی شادمانی ما نیست، بلكه چون آواز می خوانیم، شادمانیم. ** مردان شجاع فرصت می آفرینند، ترسوها و ضعیف ها منتظر فرصت می نشینند. ** بزرگترین كشف نسل امروز این است كه انسان می تواند با تغییر ذهنیت خود، زندگی خود را تغییر دهد. ** عاقل كسی است كه می داند چه كارهایی را باید كنار بگذارد.
** ما تنها به وسیله گرفتن تصمیم قادر به تغییر احساسات خود نیستیم، بلكه اگر در عین حال كه تصمیم می گیریم قادر به دگرگون كردن اعمال خود باشیم، نتیجه خواهیم گرفت. ** وقتی كه تصمیمی گرفته شد و بدون معطلی به مرحله اجرا درآمد، به طور كلی نگرانی و استرس نسبت به نتیجه و سرانجام كار از بین می رود. با كمی مبارزه قادریم آن چیزهایی را كه شر نامیده می شوند تبدیل به خیر كنیم. ** ناخوشی ها و بیماریهای ما قادرند به گونه ای پیش بینی ناپذیر به ما كمك كنند!
**اعتقاد و باور دینی یكی از نیروهایی است كه بشر به كمك آن زندگی می كند و اگر آن را به طور كامل از دست بدهد نتیجه ای جز سقوط ابناء بشری به همراه نخواهد داشت. ** تا زمانی كه قلب شما نخواهد، به طور یقین مغزتان هرگز به چیزی باور پیدا نمی كند. ** مغز ما یك دینام هزار ولتی است كه متاسفانه بیشتر از یك چراغ موشی از آن استفاده نمی كنیم. ** خوشبختی در جستجوی خوشبختی است نه یافتن آن ** خوشبختی، نشانه ی تندرستی روح است. ** هر كس باید برای تمرین، هر روز دست كم دو كار را كه از آن نفرت دارد انجام دهد.

ویلیام جیمز | پدر روانشناسی آمریک





:: بازدید از این مطلب : 758
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: